~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, February 23, 2009

~sAraPan pAgI ku..;p~



pssss...
bos xder ri ni..
e2 yg cepat jeq aku update blog..
baru update td..
dh update lg..lalalaala;p
so wat?
blog aku kan..
xper la nk update laju2 pn..ahaks..;p

hehehe..
la ni..sajer jeq nk update pasal sarapn pg aku dikala ujung mggu..

tada...


bgn pg2 tu..mmg aku dh terbayang2 r..
sup ni klo makan pg2..
msti sodap kan..nyum3x.

so..
lepas mndi n kemas2 segaler tu..
aku pn memulakan operasi bersilat kt dapo ;p
chewahhh..padahal senang jeq bnder ni kan..
tggal letak air n godak2 jeq..muahahahaha
tp aku tetap gak nk ckp operasi bersilat..;p

ok..
ni percubaan pertama aku..
saraps dengn sup campbells ni..
si dier r ni..
hasut2 aku suh bli,sodap katenyer..wek ;p

eee...
skali aku masak dier..
perghhhhh...bau pn..
aku xleh blah r..ala2 hanyir gitu..huhuh
bukan aper,aku ni..klo bau pelik2 ckit..
mknn pelik2 ckit..
mmg aku xmkn r..
xserasi ngn tekak..duno y..
mmg tabiat aku mcm tu kot..

so...
wat penat jeq aku bersilat kt dapor..;p
xder hasil nyer ma..
sup tu pn..aku buang mcm gitu jo..=(
seb bek..aku xguner habis satu tin tu..
(psss yang..nnti i bg kt u la baki dlm tin tu.nak??tp..campbells yg u bli tu..dh masak ker lum?;p)

ooo..
tp operasi bersilat kt dapo tu..
xabis mcm gitu sajok..
giler ker per..
perut dh lapo..xkn nk bio perut aku xberisi plak kan..
dh ler perut aku dh berkeroncong kt dlm tu..
krak kruk..krak kruk gitu..;p

so aku pn decide...
masak ni ler utk sarpan pg aku..=)

hahahaah..western food pnya sarapan..ngeee..;p



very d simple ok..
klo western2 ni..muahahahaha..
slalu klo aku mkn bnder kt atas tu..
aku mkn ngn kacang merah jenama ayam brand ni skali..



nyum3x..
lg sodap ok..klo mkn ngn kacang dier ni..
serius..xtipu..korang try r nnti..
tp disebbkan stock dh abis kt umah..
so aku mkn jeq la aper yg ader..
nk turun bwh beli..malas..haila..;p

xper la..
jnji aku saraps..
nk masak nasi goreng kg..
ngak ader bahan2 yg cukup..huhuh
(psss..gpn aku malas nk masak sbb makan sowang..xkuaser u..;p)

so sekian sajo sarapan aku di pagi sabtu e2..;p
(ahad xsaraps..sbb trus mkn lunch sajo)
daaa..



2 comments: