~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, February 16, 2009

~berSuka-Ria (^-^)~



hehehehe...
ari jum ari tu..
aku jmper bestfrenz aku kt area umah aku..
ala..
kt area2 sup letup tu..hehehe

we all sajer jeq nk gathering..
dh lamer xjmper kan..
gpn..
si mamok tu baru dpt "tender" ma..;p
so dier nk blanjer we all la..
tq mamok..

layan pict dulu..hehehe

ok..ni ler bestfrenz aku tu..huda n mok..=)


tuan pnyer blog ;p n huda..


ni sate mok blanjer..sodappppppppp..=)


aku yg ganas...hahaha


close up..(^-^)..

huda..



mamok..


me..=)


hehehe..
gilo banyak x aku mkn..
pas mkn sate..
aku order lagi mknn..
lapo beb..
huhuh..

mmg besh r jmper dier all ni..
gelak mcm syaiton...;p
mcm2 yg we all bualkn..
dr ngumpat,kisah2 sekolah,bdk2 kg..
n yg pling aku xleh blah..
last skali..
we all kuarkn gambo ic n tunjukkn kt atas mejer..
muke hingusan bai..
hahaha..
huda...pict ko mmg xleh blah ok..
sejibik muker maser form 5..hahahahaha

giler..
borak pnyer la lamer..
smpi xsedar dh kul 11..
so aper lg..
smua pn nk berdesup blik..
so b4 lik..
mcm biaser la..
kener la snap pict kan..;p

ni dh licin we all mkn..ngee


n last skali,bik pict b4 gerak lik umah..

muka ader senyummmmm..;p



mmg superb la korang..
i like..huhuhuh.
nnti2 leh jmper lg k..=)
byk citer nk citer kt korang..hahaha

ok la..
e2 sajok...
daa..



2 comments: