~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, February 23, 2009

~bAju tUnaNg..(^-^)~



wink2..(^-^)
baju tunang aku dh siap dah..
yehaaaaaaaaaaaaaa...horey2..;p

ari jum ari tu kan..
aku citer kt blog..
yg ari sabtu nnti..
aku nk usha baju kt kedai jahit tu kan..
skali..biler aku p..
baju aku dh siap dah..=)

hati adalah sangat gumbira..lalalaala
credit kt kedai tu
sebb servis bgs
n jahitan pn..mmg superb..ngeee

terperanjat gak aku..
baju aku dh siap..
padahal klo nk ikutkan..
baju tu akn siap 28hb ni..hehehe

ok..
disbbkan servis ko bgs..
meh aku tlg promote ckit kedai ko..cheeewah..;p
kedai tu nama dier
KIMIGA TAILORING
kt sarah hughes globe kt jalan TAR.
mmg kelas la dier nyer servis n jahitan.
pekerja pn leh tahan ramai gak..
no wonder la cepat jeq baju aku siap..=)

n lagi satu kan..
ko leh fitting baju tu kt ctu gak..
n dier leh btul2 kan baju tu ari tu gak..
yer la..
kot la..ko xpuas ati..ngn lengan dier ker..kain dier ker..
ckp jeq kat dier..
dan2 dier leh btulkan..

maser aku tu..
dlm 5-10 minit gak ler dier btulkan..huhuh
cepat kan?
i like..............ngeee..=)

ni maser tgh tggu baju di btulkan.siler abaikan tgn tu yer..hahahaha ;p



aku raser..
e2 la kot KIMIGA nyer..uhuk2x..
dier mcm ala2 bos gitu..
lembut jeq layan we all..
bgs..e2 yg aku nk tempah baju kt ctu lg tu..;p
(yang..baju nikah i nnti..tempah kt ctu gak k..u sponsor lg kan?lalalala..tq yang..;p)

so ni ler baju aku..;P



eeee...
bajet aku nk tunjuk la 2..akekeke ;p
mcm biaser la..
tggu hari bersejarah nnti..
baru aku publish baju aku tu ..
xsurprise ma ..
nnti xder seri plak..ahaks..lalaalala.;p

ooo..
kain nk wat baju tu..
aku bli kt jakel..
sbb tu..beg dier beg jakel..
beg kimiga ader dlm beg jakel tu..

kedai kimiga ni..
jakel yg suggestkan kt we all..
dier kater..mmg kimiga ni..
pndai jahit baju2 utk tunang n nikah ni..

we all,biler dah dengo mcm tu..
berdesup ler p kedai kimiga tu..
mmg btul la..
dier bnyak time tempahan utk baju tunang n nikah...
tp yg pling penting..
sbb utama we all tempah kt ctu..
sbb dier kater..
dier leh siapkan cepat..huhuhuh

ok la..
pas2..
ari ahd tu..
we all p lg jalan TAR tu..
tp cari tudung r..

so ni ler hasil rembatan tudung aku..



ok..
raser2 tgk tudung ni..dh leh agak x..
warne baju aku?? ;p
tp warne baju aku tu..
lagi soft ckit r..dr warne tudung ni..ngee..
lu pk la sendiri baju aku tu warne per..
sekian.
time kaseh..lalala;p

(psss..tq yang blanjer tudung tu..ahaks..lalaalla..;p)

2 comments:

  1. dila..bape baju awak bwat kat kimiga tuh?? ok x??

    ReplyDelete
  2. aah. bape charge ek kt kimiga tu? tq!
    dolphinvee_winter@yahoo.com

    ReplyDelete