~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Wednesday, February 18, 2009

~MaRi mEmAsAk =p ~



ok..
kan aku dh bli barang2 basah kan ari tu..
n aku ckp mood rajin aku dh dtg kan..(tp xtau ler smpi biler jeq mood tu...;p)
so disebbkan smlm aku lik awal ckit dr biaser..
aku pn memulakan la kerja2 aku kt dapor..ahaks..
gpn..kener la blajo2 memasak ma..
kater dh nk kawen,kener la mntapkan ckit skill masak tu..hahaha
kan yang kan??;p
so smlm aku decide nk masak ni as menu utama aku..

lala masak oyster..


korang mkn lala?
xmkn?rugi wooo...
dulu aku pn xmkn lala..
tp biler cuber skali..
trus nyum2..hehehe

selain tu...aku masak ni gak..


oo..
e2 aku pggil ayam kentucky..
ala2 ayam kfc..muahahaha..
alang2 tepung tu mmg ader kt umah aku..
so aper lg..
masak jeq la..
ala..simple jeq..celup2 trus goreng..
nyum3x..;p

ni bahan2 len yg bakal aku masukkn kt kuali..;p



n mcm biaser la kan..
lepas dh masak tu..
harusla snap pict nyer..
n mcm biaser gak..
sbb snap guner kamera hp..
so pict ala2 blur gitu ;p
(cheeehh..nk ckp dlm pict ala2 xsedap la gitu..padahal sodap..muahahaah..matila puji diri sendiri..;p)

so ni ler hasilnyer..=)


telur tu..
alang2 maser wat ayam kentucky tu..
ader lebih telur kuningnyer..
aku goreng jeq la wat telur dadar..
nmpk banyak ckit aku masak..hahaha
padahal senang sajok..;p

close up ckit lala masak oyster..


yer..
aku tau xmenggiurkan..
kosong lak tu kan??
so wat?
aku yg nk mkn kan..
dulik r xmenggiurkan pn..hahahaaha..wek ;p
ader aku kesah?
jnji aku makan dgn lahapnyer...muahahaha ;p

so sekian sajer..
sesi memasak kiter..
adiossssssssssssss...;p

p/s:: bdk umah aku kater..lala tu..aku masak dh x "kaw"..hehehe.aku raser sbb aku dh lamer xmasak lauk tu kot.gpn,myb aku guner oyster megi kot..chewah...sbb b4 ni,aku guner oyster nona sodap jeq..hahaaha..nak gak tu puji diri sendiri..wekk..;p.



No comments:

Post a Comment