~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Friday, February 13, 2009

~mAnJaKu..( ^-^ )~



heheheheh..
aper yg manja?
aku ker?si die ker?
no..no..no..
smua pn salah..
ala...
kedai manjaku tu ler..
kedai baby2...


hahahaha...
msti korang dh pk len kan..
asal la aku p kedai ctu..
padahal baru nk tunang...;p

eeee....
suker ati aku ler klo nk p kedai ctu pn..
kater dh nk kawen..
kener la ambik aura baby2 ni..muahahahaa(gelak syaiton)
ok2...
tipu je la..;p
aku p ctu..
sbb teman kan ofismate aku..
p bli barang2 baby kt ctu..
ni ha orgnyer..

puan phira..;p


kecik jeq orgnyer..
tp perut besau..wek ;p
ni dh 7 bln dh pn..
bln 4 insy due datenyer
kan kak??..ngee..

kedia manjaku ni..
besar gak ler,2 tingkat u..
mcm2 ader jual kt kedai ni..
tgk ler sendiri eh..







smua brand pn ader kt cni ok..


hehehe...susu pn ader jual kt cni bai..


geram aku tgk..
baju baby kan comel2 gitu..
dh ler comel2,kiut miut..
harga pn leh thn ler..ngee..

tetiber kan..
aku raser nk kawen awal..muahahhahaa ;p
gatal???
bio la..ni dah cukup bgs wat aku dh ader aura nk kawen..
klo xder aura?
cmner aku nk hadapi alam perkahwinan??
xgitu...;p
daaa.

No comments:

Post a Comment