~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Friday, February 20, 2009

~cHeCked LisT..(^-^)~



Daisypath Wedding Ticker


Disebabkan lg 2 mggu n 2 hari lg nk berlagsungyer hari bersejarah aku..chewahhhhh ;p
so aku nk senaraikan checked list yg aku kener buat n aku dh buat.

actually aku kener bagikan pader 2 part la:
1) Barang2 yg aku kener setelkan kt kg.
2) Barang2 yg aku kener setelkan kt cni.

ha la..kener la bagikan pader 2 part ma...klo x sush aku.kater kenduri nyer kt kg kan.kener la setelkan gak part kt kg tu.xleh la asik nk harapkan parents aku jeq yg setelkan kan.huhuh

ok..meh aku listkan,barang2 yg aku kenerr setelkan:

1) Barang2 yg aku kener setelkan kt kg
1) Hantaran- 9 dulaang utk si dier
i) sirih junjung
*-Done
ii) baju nikah
*-Done
iii) tuala
*-Done
iv) kek
v) cupcake
vi) coklat
vii) buah
viii) bunga rampai
*-Done
ix) puding bunga


*ok smua hantaran tu kirenyer dh 90% setel,
sbb aku upah kedai jeq utk wat hantaran tu..ngeee.
bkn aper,aku adalah tidak kreatif ok nk buat sendiri hantaran ni.
dh ler tu,klo aku wat sendiri,aku cumer ader maser 1 bln jeq
nk gubah2 9 hantaran tu.oohhhhhhhhhh..aku sgt tidak kreatif.
so aku n dier decide utk upah kt kedai jeq..muahahaha.setelllllllllll...;p.
yer...kt kedai PISB yg aku citer kt cni tu.
kirenyer..blik kg nnti tggAl ambik jeq hantaran aku kt kedai tu,
pas2 letak smua barang2 mknn yg kt dlm list kat atas tu.


2) Make up/Bantal tunang/Veil(selendang)/Aksesori tudung - Done

3) Bunga telur/Potpuri/Beg khecik(ala..beg yg slalu klo p kenduri kawen
dier akan bg if ko dtg kenduri tu) -Done

4) Dulang/Alas Dulang (kener beli sbb nnti adik2 aku leh guner) -Done

5) Keperluan2 mini pelamin (oo...aku buat sendiri sbb ramai org kreatif
dlm family aku..hehehe.tp aku wat simple2 jeq.) -Not yet


2) Barang2 yg aku kener setelkan kt cni.

1) Baju Tunang
- Not yet
(by 28hb ni,aku dh leh ambik n fitting2 baju tu.harap2 comel la kedai tu jahit..huhuh.Thankz 2 him sbb sponsor baju aku..=).TQ yang..nnti baju akad nikah sponsor gak eh yang..;p)

2) Tudung
- Not yet
(esok aku nk p cari tudung tu kat jalan TAR.seb bek kedai yg aku tempah baju
tu pn kt jalan TAR,so aku nk ambik lebihan kain yg die gunting tu,
pas2 trus cari tudung )

3) Cupcake
- Not yet
(insy. by 7hb aku dh leh ambik cupcake tu.harap2 comel la
cupcake aku tu.wink2..(^-^))


4) Coklat/Gula2 n seangkatan dengannyer- Not yet
(coklat tu of coz la utk hantaran si dier.amacam yang?confius lg ka?
nk ferrero rosher ker or cadbury..;p?pas2,aku kener bli
coklat+gula2+jajan utk isi kt dlm beg kechik

yg aku dh bli kt kg tu.smua tu,aku kener bli mggu yg nk balik kg
tu kot..huhuh)


5) Uncang gula2(utk letak coklat+gula2+jajan yg aku bli kt dlm tu)/Inai
-Not yet

(ntah ler..aku pggil uncang gula2,xtau nk pggil aper..hahahaha.
bnder tu,by d time aku nk bli jajan2 tu,aku bli skali la uncang tu.
ohhh..inai tu,sajer jeq letak dlm list..xtau nk buat ker or nk bli.
tp aku xder la pakai smua jari pn.just nk pakai kt jari yg pakai cincin tu jeq.
(actually,3 jari jeq..heheheh)
.tp tgk ler,e2 pn klo aku ghajin nk pakai inai ler..ahaks.tp klo jmper inai nnti,bli jeq la..;p)

huhuhuh..gilo,kebanyakkn bnder yg aku kener setel kt kl.aku xsetelkan lg..haila.tp esok,insy. aku nk setelkan maner yg boleh dulu..huhuh.

paperpn,doakan la yer..smua bnder tu,aku leh setelkan b4 aku lik kg.
Sekian Time kasih..;p
daaaaaaaaaaaaaaaaa..

No comments:

Post a Comment