~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Wednesday, February 25, 2009

~cLiEnt~



hahahaha..
ayat xleh bla..
mcm client per jeq ek...;p

smlm aku p kt cni..


huhuh..
n mcm biaser klo p ctu..
kener la masuk bilik server dier kan..
test kt bilik server..

aku xbrani woo..
tgkap pict kt bilik server dier..
privacy ma..
we all pn..
maser masuk kt bilk server tu
di eskot oleh pegawai dier..huhuh
gilo..mcm penjenayah jeq aku raser..;p

tp maser dlm bilik server dier tu..
sempat gak la aku snap paper yg patut..
konon2 tep2 msg..
padahal snap pict..muahahahaha
keji x aku?;p

ni server dier..


server dier adalah serabut..huhuh
bilik server dier pn serabut..
(mati la aku klo ader org dr cna bace..ya ampun..ni sekadar paparan sajo..
xder kener mengene sama ada yg idup mau pn telah meninggal dunia ya..;p)

c..berselirat ok wayar2 dier


laptop yg byk berjaser..ahaks..


lamer gak la we all kt cna..
dh ler ader error..
penat mate den mencari error..huh
pegawai yg tggu we all tu..
dh mcm cacing kepanasan jeq tggu we all..hahaha
lantak la kan..
saper suh tggu we all..lalala..;p

so..
sekian sajer paparan kiter pade kali ni..
lalalala ;p
daaaaaaaaaaaaaaaaa.


No comments:

Post a Comment