~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Wednesday, February 25, 2009

~maKan..mAkaN dAn mAkan Lagi...;p~



ooo..
aku mmg suker mkn ok..
tp aku xtau naper aku still kurus mcm ni gak..;p
(chewah..kurus ka??;p)

heheheeh..
oleh sebab semalam..
aku dok mengidam nk mkn bender ni..
so biler smpi umah..
aper lg..bersilat la kt dapo tu..
(ooo..aku mmg suker nk ngidam2 ok klo aku tuuuuuuuuuuttttt.hahahahaha ;p.
sila jgn pk yg bukan2 k..lalalala ;p)

ni la bnder yg aku ngidam nak mkn tu..;p


ooo..sangat menyelerakan klo dh masak..nyum3x.


ntah naper..
lately ni..
aku mmg suker mkn bnder ni..
sedap woo..
tp yg pling penting..
naper aku suker masak bnder ni..
sbb ia senang sajo nk masak..muahahahaha..;p
campak2 jeq segaler bnder kt kuali..
pas2 siap...;p

ala..
pict dh siap masak..
luper nk snap la..
sbb aku dh menggigil nk mkn bnder ni..ngeee..;p

lepas dh setel bagai..
aku dok depan tv..
smbil goyang2 kaki ngunyah jajan..
mmg superb la..
raser mcm bahagia gitu,klo makan jeq kijer nyer..hahahahaa

jajan2 yg aku melantak..ngeee


close up ckit (^-^)..


pas2..minum ngn air dutch lady ni..nyum3x..


hehehe..
rocky tu mmg dulu2..
slalu jadi bahan ngunyah aku, klo dok mengadap tv..
beshhhhhhhhh woo..

macam bdk2 eh??
eee..
lantak la..
dh mmg aku kuat melantak..hahahaha
so wat?
ader aku kesah?lalalala ;p
(psss..yang..u xkesah kan??lalalala;p)

ni ha ruper rocky tu..


korang pnah mkn rocky tu x?beshkan?
raser blik nk bli lg la rocky tu..nyum3x..

tiber2 teringat lak zaman bdk2 dulu..(^-^)
besh jeq jd bdk2..xyah nk pk mcm2..ngee

sekian.
adiosssssssssssss...;p

No comments:

Post a Comment