~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Monday, February 23, 2009

~pAsAr MaLam~



ari jum ari tu..
kat area umah aku..
ader pasar malam..
mmg tiap2 ari jum n isnin..
ader pasar mlm tu..

disebabkan sawan memasak aku..
xnk dtg ari jum tu..;p
so aku pn..
dengan lenggang kangkung nyer..;p
menerjah ke pasar mlm tu..
jalan pnyer jalan..
pas2..
tetiber aku ternmpk bnder ni..


yes..yong tau fu..banyak choise ma kt cni..


giler ramai ok..
yg p kt gerai dier ni..
mmg lamer gak r nk tggu turn aku..
xcayer..meh aku tunjuk..

eee..banyak ok,mangkuk yg tgh menunggu turn nk dicelopkan..;p


giler sistematik gak r care dier..
kagum ok aku..huhuhu
kat mangkuk tu..
siap ader no lagi..
so u alls kener hafal ler no tu..
den tiber2 dier pggil
"no 5"(contoh jeq la..;)
muahahaha..nnti ko p ler ambik bnder tu..;p

oooo..
btw,aku klo mkn bnder ni..
xsuker mkn ngn kuah yg dier bg tu..
ala..kuah sos ngn kicap eh(aku pggil namer tu)
aku suker mintak sup dier..
lg sodap ok klo mkn ngn sup dier
ala2..yong tau fu johor gitu..nyum3x
(tiber2 aku teringin nk mkn johor pnyer yong tau fu..slurp..;p)

giler lamer aku tggu..
smpi dh nk magrib ok..
tp sanggup gak ler tggu..
sbb aku dh kecor..hahaha

dh nk mgrib pn..ramai gak org kener "Q"..


so..biler dh dpt mknn aku tu...
harus la balik cepat kt umah kan..
sbb aku dh xsabau nk makan yong tau fu aku tu..nyum3x..

skali biler mkn..
hrmm..xder ler sedap maner pn..
aku raser..
lg sedap yong tau fu..
kt area lrt pandan indah tu..
tp pelik r..
naper ek..
ramai org sanggup tggu..haila..

ooo..
pict luper nk snap r..
kater gelojoh nk mkn kan..hahahaha
so serius aku xigt bnder len dah..akekekek ;p
mkn..mkn..n mkn jeq..lalalaalla
daaa.


No comments:

Post a Comment