~OUR ANNIVERSARY~

Daisypath Anniversary tickers
Google
 

Wednesday, February 18, 2009

~DENGGI DAN HOSPITAL KAJANG~



haila..
bahayer tul skang ni tau..
demam denggi dh semakin berleluase dah..
penyakit tu pn dh diklasifikasikan sbgai wabak.

ni ler pembawa virus tu..nyamuk aedes.



ckp pasal denggi ni..
pg2 td..
aku dh terdengo bunyi2 bising
sbb jabatan kesihatan fogging kt area umah aku..

gamba sekadar hiasan..



aduhhhhhhhhh..
ni msti area umah aku..
dh der org pnah kener ni..
e2 yg dier all fogging..haih
ya allah..riso gak aku..=(

hrmm...smlm kan aku p lawat yana kt spital kajang..
cian kt dier..
dier kener denggi berdarah..=(

ni ler yana..



dier nyer platelet jatuh menjunam smpi ketahap 4...haih
xper yan..
paperpn..aku doakan moga ko cpt sembuh k..
xmo sedih2 eh..
all d besh k.

keadaan kt spital kajang tu..
sungguh menyeramkn bg aku..huhuh..
nak2 aku ni mmg xsuker masuk kawasan spital..
aduhhhhhhhhhh...
sungguh insaf ok..biler lalu kt katil2 pesakit ni..

satu sudut tu,ada pesakit yg menahan kesakitan
di satu sudut lak..
ader sedare mara dh menngis la..
satu sudut lg..
dikawal rapi oleh polis la..
aduhhhhhhhhhhhhhhh..
dikala itu..
aku sungguh bersyukur kepada mu ya allah..
kerna bg aku peluang utk hidup dgn merasai nikmat yg ko beri padaku..
aku sgt insaf dan bersyukur..=(

No comments:

Post a Comment